Açıklama
Marla Singer ikinci çocuğunu dünyaya getirmek üzere. Fakat çocuğun babası kocası değil varisi ve mirasçısı, dünyaya fazlasıyla yatırım yapmış olan Tyler Durden. Marla, ilk oğluyla ve artık kendine Balthazar diyen romanın isimsiz anlatıcısı olan kocasıyla yıkık dökük bir motelde sıradan komşularla yaşamaktadır. Dövüş Kulübü 2 çizgi romanında Tyler, Kargaşa Projesi’ni Diren ya da Öl‘e dönüştürmüştü. Cennetin kapılarının aralandığı bu anda, yeni bir örgüt insanlığın seyrini şekillendirmek için acımasız ve sapkın bir plan yürütmektedir. Bu durum Balthazar’ı ummadığı bir işbirliğine zorlar, hem de Tyler Durden ile.
“İster doksanlardan beri kitabın hayranı olun ister ilişkiniz çizgi romana uyarlanınca başlamış olsun, bu tahmin edilemez destanın devamında ne geleceğini kaçırmak istemeyeceksiniz.” Paste Magazine
“Stewart çizimleriyle Dövüş Kulübü serisinin hakkını vermeye devam ediyor.” Rogues Protal
“Cesur… Palahniuk bize istediğimizi değil, aksine ihtiyaç duyduğumuz şeyi veriyor. Okuru yalnızca olup biten hakkında düşündürmüyor, aynı zamanda hikâyede yer alan arketiplere olan bekletisini de sorgulatıyor. Birinin boynundaki ufak bir dövme, telefonda adı beliren ‘kartanesi’, karakterlerin niyetini sezdiren sayfalara konmuş sinekler… Tüm bunlar bizi bir suç mahalinde ipucu arayan dedektif edasıyla her şeyi didik didik etmeye yöneltiyor.” Big Comic Page
“Dövüş Kulübü 3 bir devam hikâyesinin devam hikâyesinde olması gereken her şeye sahip. İlk kitabın ve ilk çizgi romanın karanlık temasını, bir sonraki mantıksız ve inanılmaz şiddetli seviyesine yükseltiyor.” Comicon.com
“Sanat; tımarhanenin anahtarlarını elinde tutanların, kendi deliliklerini saklamaya teşebbüs etmeyecek kadar kibirli ve sosyopatik olduğu gerçek dünyaya ayak uydurmakta zorlanıyor. Hikâye sıradan ve kalıplaşmış bir başlangıçtan, Tyler’ın yeniden ortaya çıkışından beklediğimiz kışkırtıcı bir deliliğe dönüşüyor.” Irvine Welsh, kendi yazdığı önsözden.
“Kabuk tutmuş yaralarla dolu ve gerçek dışı.” Deadline
“[Palahniuk] en büyük yetersizliklerimizi… çatlamış kafatasları ve sarhoşların kusmuklarıyla mercek altına alıyor…” PLAYBOY